cissibj0rk

Alla inlägg under mars 2011

Av Cecilia Björk - 28 mars 2011 22:11

Eller snarare så ger jag "tummar" :D alltså tummen upp och tumme ner ;D


* Att det snart är sommar! 

* Att jag snart ska köpa moppe!

* Att jag har världens bästa vänner!

* Nu blåser vi sverige!

* Att Janis har gått och lagt sig!


* Att jag är pissnödig!

* Att mitt fil är slut!

* Att min fot fortfarande gör ont!

* Min jävla huvudvärk!

* Min lillasyster som är så förbannat jävla jobbig! 

* Att min äldsta lillasyster inte är här! <__<



Jaja, sak samma , det var lite saker som jag hissar och dissar! :D


ses! 

/CissiBj0rk <3

Av Cecilia Björk - 27 mars 2011 16:17

Hejsan! 

Jag kom ju då nyss hem iaf, jag har varit i lillpiteå och ridit :) det vad jätte kul :D

Det kommer mest troligt bilder ifrån stallet/hagen senare idag :)

Jag åt nyss palt oxå :D Men jag fick jätte ont i magen pga det där jävla smöret <_<  Åsså har jag as ont i huvet av nån jävla anledning... D:  


Men jag skriver mer sen, jag är för trött för att blogga! (A)

Men ni får nån bild oxå! ;D




' 


 


/ CissiBj0rk <3

Av Cecilia Björk - 26 mars 2011 17:03

 



  


 


   

/CissiBj0rk<3

 
Av Cecilia Björk - 26 mars 2011 15:02

Tjoo! :)

Jag har inte kunnar blogga på några dar för jag har inte hafr nån dator, och när jag väl har haft dator så har jag inte orkat blogga (AA)


Igår var det då begravning... inte kul alls... :(  men iaf, så fick jag 2195 kronor eller nå sånt av mammas jobb, vad sneelt :')  


Och imorgon så ska jag och lillsyrran och rida! :') ÅH! det var sååå längesen! jag längtar! :D

Jag har inte suttit på en hästrygg på as länge :'( åh vad jag har saknat att rida D: 


men sak samma. nu kmr lite bilder ist, jag orkar inte skriva mer, så det får bli bilder! :)


 

HAHA! min fot! (A)

 

någonting :O XD

 

systrarna :D<3

   Systrarna ! :D  och systrarna! :D<3


men nu ska jag dra till fanny :D 

ses! /

CissiBj0rk<3

Av Cecilia Björk - 22 mars 2011 21:08

Tjoo!

Just nu sitter jag och tittar på "99 saker man måste göra innan man dör" haha :D det är skoj! 

Asså, ÅH! jag måste hinna iväg någonstans och köpa Fanny en födelsedagspresent! :O Och jag måste fara och köpa nya skor oxå :O Och så vill jag ha en onepiece! D:


Jag vill ha den här: 

 

Den ser så jävla mysig ut :') och man ser ut som en liten söt björn i den (AAA) HIHIHI!

Fast det finns ju många andra jag också vill ha :O

Någon som vill köpa den åt mej? (AAA) XD

HE-HE-HE...

Men aja. jag vet inte vad jag ska blogga om mer :o men jag kan väl säga att det mest troligt blir att stanna hemma imorgon oxå :( jag hatar mitt jävla huvud... D: 

Och imorgon så ska jag och pappa ner och prata med prästen som ska hålla i mammas begravning igen. och så kanske vi ska köpa nya skor till mig (AA) 

men nu ska jag dra! 

ses! 

/CissiBj0rk <3

.

Av Cecilia Björk - 22 mars 2011 15:53

Hejhej! 

Just nu sitter jag och drygar och ser på tv. Snart ska vi äta maaaaaaaat! (L) HIHIHI!

Vi ska äta kyckling! hihi , muuums! 8D

Men jag har inte så mycket att blogga om så jag lägger ut lite bilder istället. ;DDD


 

Jaag!

  Jag och min systemkamera! (Y)

 

Vatten! 

   Eld!  EINAR! :D <3

 


 

 


 


Hejdå! ;D

/CissiBj0rk <3

Av Cecilia Björk - 22 mars 2011 11:00

Hejsan och godmorgon :) 

Just nu sitter jag och ser på tv och har tråkigt D: och pappa for nyss till piteå. Så nu är jag ensam hemma :D 

HIHIHI , nu börjar svampbob :D:D:D HE-HE-HE! jag älskar svampbob (AAA)


Det blev i alla fall att stanna hemma idag från skolan, för mitt huvud dödar mig! :(

jag har ingenting att blogga om D: antar att jag får blogga senare också ;)


Men vi ses! 

/CissiBj0rk <3

Av Cecilia Björk - 21 mars 2011 20:48

Hihihi, heeej! 

Hihihi  , jag var jätte snäll och sminkade mira till ett mongo nyss (AAA) hon blev så fin så :') <3

HE-HE-HE! och hennes hår blev ju oxå VÄLDIGT fint! :)

Just nu har jag då FRUKTANSVÄRT tråkigt .__. 

Men jag tar väl och gör det som Eric ville att jag skulle göra! :D



Eric Abrahamsson!     

Du är min bästa vän och jag skulle seriöst inte kunna klara mig utan dig :o 

Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig! Du finns alltis där för mig om jag behöver prata! Och du vet att jag alltid finns för dig om du behöver prata eller bara känner dig nere! 

Vi träffas för sällan och måste fräffas oftare :o Jag saknar dej as mycket! :o 

Åsså ska du flytta till hösten .___.  Men sak samma! Vi träffas ju på loven då 8D 

Men en sak är då säker! Jag kommer sakna dig så JÄVLA mycket! D: 


När jag är ledsen är det alltid du som får mig på bättre humör igen! Du är nästan ALL min livskraft!  Jag skulle inte klara mig utan dig! Jag förstår inte hur jag klarade mig när vi inte kände varandra :o 


Och när mamma juck bort. Du var där och fick mig att tänka på annat. Och allt det fina du skrev till mig på facebook.


som till exempel: att förlora sin mamma är det värsta som kan hända, men Cecilia Björk se hit, och på alla ljus vi kommer tända. För här står vi alla som håller er kära, vi finns jättenära. Din mamma har nu fått det bra, hon väntar bara på att du kommer en da. den 20/3 2012 så tänder jag ett ljus, och jag vill se ett lysa i varje hus. Cissi att vara vän med dig är en ära, och jag kommer alltid att stå dig nära♥


och: Det är omöjligt att första... Det är omöjligt att sätta sig in, och tro att man kan förstå hur det känns... Min morfar dog en natt, under sommaren, när jag precis skulle börja 4an... Pappa berättade det när jag vaknade... Men det är fan inget emot för vad du gått igenom... 

Cissi jag saknar dig så otroligt mycket bästa vän... Hoppas att vi kan träffas snart... Jag älskar dig, jag kommer alltid finnas för dig och jag kommer stirra döden i vitögat på din sida gumman... Du kan höra av dig precis när du vill, jag hade tänkt sova för ett tag sen men jag tänkte på dig för mycket ... 

Man kan inte annat än att gråta... Jag delar din smärta vännen... Du förtjänar inte det göra, men Gud måste ta tillbaka sina
Änglar någon gång... Jag kan inte förstå hur ont det gör, men jag kan iaf försöka, och bara det för ont nå så förjävligt... 

Nästa gång vi träffas ska du få en gigantisk bamsekram! Hoppas vi kan träffas jätte snart, kram på den underbaraste vännen på jorden! <3333333333333.


Varje gång jag läser det där så börjar jag gråta. Jag förstår inte vart du får allting ifrån när du skriver sådär..  Du ska bara veta hur jävla glad jag är som har dig här vid min sida. 

Jag älskar dig bästa vän! glöm aldrig det! <3333333333


/ CissiBj0rk <3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


CissiBj0rk

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards