cissibj0rk

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Ny blogg!

Av Cecilia Björk - 20 mars 2011 17:30

Hejsan! :)

Nu har jag då skapat en ny blogg igen då. Jag bytte på grund av att mitt förra bloggnamn var så långt och det var så många som sa ett det var svårt att komma ihåg. Så det känndes bättre att byta bloggnamn :) Så nu är jag här istället! :D


Okej, då berättar jag väl om min helg. Jag var då i skellefteå på konfirmationsläger från fredag till lördag, på fredagen for vi till piteå klockan 4 och åt på Frasses där. Sen då for vi till Skellefteå! :D Och sen då vi kom fram till skellefteå så skulle vi övernatta på urvikens kyrka, då när vi ko inte där så packade vi upp och typ chillade ett tag, sen så lekte vi lite lekar och hade lite undervisning, vi gjorde fina frälsarkransar i form av armband också! :D

Och sen på lördagen så vaknade vi och sen åt vi frukost, sen hade vi lite undervisning igen. trååk D: men aja sak samma. sen for vi på stan! :D Jag köpte en kofta på BikBok och ett par stumpbyxor på Ginatricot med leopard mönster! :D Och efter det for vi på Boda Borg! :D haha , första gången jag var där (y' Det var as kul! :D 


Idag är det oxå en månad sen min mor gick bort... Jag saknar henne så jävla mycket... Skulle göra allt för att få vara med henne just nu.. <3


På fredag är det begravning. längtar inte.. men någonting jag längtar till på fredag är discot min spanska klass ska ha för åk 3-5! :D<3 


Men nu ska jag dra, Bloggar senare :)

puss / CissiBj0rk<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Björk - 19 maj 2011 23:01

Hejsan hejsan!   Nu har jag bytt till www.blogg.se igen! och nu är min nya bloggadress www.ceciliabjork.blogg,se! :D jag kommer att vara mer aktiv där än här! :) så nu är det bara att ni går in och kollar där! hejdå! ^^ ...

Av Cecilia Björk - 28 mars 2011 22:11

Eller snarare så ger jag "tummar" :D alltså tummen upp och tumme ner ;D   * Att det snart är sommar!  * Att jag snart ska köpa moppe! * Att jag har världens bästa vänner! * Nu blåser vi sverige! * Att Janis har gått och lagt sig!   ...

Av Cecilia Björk - 27 mars 2011 16:17

Hejsan!  Jag kom ju då nyss hem iaf, jag har varit i lillpiteå och ridit :) det vad jätte kul :D Det kommer mest troligt bilder ifrån stallet/hagen senare idag :) Jag åt nyss palt oxå :D Men jag fick jätte ont i magen pga det där jävla smöret &...

Av Cecilia Björk - 26 mars 2011 17:03

                   /CissiBj0rk<3  ...

Av Cecilia Björk - 26 mars 2011 15:02

Tjoo! :) Jag har inte kunnar blogga på några dar för jag har inte hafr nån dator, och när jag väl har haft dator så har jag inte orkat blogga (AA)   Igår var det då begravning... inte kul alls... :(  men iaf, så fick jag 2195 kronor eller nå så...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


CissiBj0rk

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards